راهکارهایی برای جلوگیری از دعوای عروس هلندی

راهکارهایی برای جلوگیری از دعوای عروس هلندی ها

پرندگان هم مانند بعضی انسان ها می‌توانند یکدیگر را دوست نداشته باشند و با هم دعوا کنند. دعوای بین عروس هلندی‌ ها مسئله‌ مهم و نگران‌کننده‌ای نمی باشد. فقط زمانی که متوجه شدید دو عروس هلندی باهم ناسازگارند و دعوا می‌کنند باید سریعا آن‌ها را جدا کنید. در واقع اگر احساس کردید ممکن است به هم آسیب جدی بزنند، بهتر است از هم دور شوند.
اگر هنگام یکی کردن قفس عروس هلندی‌ها کمی باهم دعوا می‌کنند کاملاً طبیعی است. اما اگر دعوای بین عروس هلندی‌ها شدت گرفت و به تعقیب، گاز گرفتن، پر کندن و خونریزی ادامه پیدا کرد، نشانه خوبی نیست و آن دو باید فوراً از هم جدا شوند.
گاهی اوقات بعضی از پرندگان به‌راحتی باهم کنار نمی‌آیند و سازگار نیستند. این پرندگان به جفتی که برایشان انتخاب کردیم، اهمیتی نمی‌دهند. در این حالت هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید و آن‌ها را باید در قفس‌های جداگانه نگه‌دارید.
هنگام خرید پرنده جدید بهتر است او را با آرامش و با حوصله زیاد، با پرنده قبلی تان آشنا کنید. وقتی شما عروس هلندی جدید به خانه می‌آورید ممکن است باعث حسادت و پرخاشگری پرنده قبلی شما شود. دقیقاً مانند سایر پرندگان، عروس هلندی‌ ها نیز برخورد خوبی با پرنده جدید یا سایر تغییرات ندارند. به عروس هلندی خود کمک کنید تا به‌آرامی خود را با شرایط جدید وفق دهد. اگر به‌آرامی پرنده جدید را معرفی کنید، می‌توانید از ایجاد دعوا بین عروس هلندی‌ها جلوگیری کنید.
گروه قدرتمند لانه جاوا برای شما کاربران عزیز، لانه هایی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تولید می کنند که می توانید از طریق سایت خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه